چه انتظاراتی در ESRD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تشخیص بیماری کلیوی end-stage بدان معنی است که شما در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند، و کلیه از دست داده اند تقریبا همه ظرفیت خود را، به طوری که کلیه های آسیب دیده به خوبی به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیازهای کار نمی زندگی روزمره. چه در ESRD انتظار؟

نارسایی کلیه می تواند سلامت فرد را در راه های مختلفی تاثیر می گذارد. برخی از افراد احساس خستگی را تجربه، برخی از از دست دادن اشتها، و برخی گرفتگی عضلات پا. این مشکلات به مواد زائدی است که در خون تجمع می یابد، یک بیماری شناخته شده به عنوان اورمی ایجاد می شود. کلیه های سالم حذف مواد زائد از خون. وقتی کلیه ها شکست، اورمی اتفاق می افتد. کلیه همچنین تولید هورمون ها و تعادل مواد معدنی در خون. وقتی کلیه ها شکست، اکثر مردم توسعه شرایط مؤثر بر خون، استخوان ها، اعصاب، پوست، قلب و غیره علاوه بر این، اگر ادرار متوقف شده است، می توان آن را جدی تر. در شرایط، شما را مجبور به دیالیز یا پیوند کلیه برای زندگی بستگی دارد.

اما واقعیت این است که بیشتر و بیشتر بیماران ترجیح می دهند برای درمان احتمالی می تواند دیالیز جلوگیری از نگاه. از آنجا که دیالیز می کند عملکرد کلیوی و بیماران را بهبود نمی بخشد در حالی که آنها در معرض ابتلا به از عوارض جانبی متعدد رنج می برند.

خوب، NES دیالیز تنها گزینه برای درمان ESRD؟

البته که نه. به غیر از دیالیز، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی ایجاد می شود و به طور گسترده ای در Shijiazhuang بیماری های کلیه های ما بیمارستان استفاده می شود. با درمان، ما بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که از بیش از 64 کشور آمده درمان می شود. نه تنها جذب جوهر از طب سنتی چینی (TCM)، بلکه با تکنولوژی پیشرفته ترکیب شده است.

با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال هستند به طور موثر یک منطقه کلیه، که بهبود اثربخشی گیاهان چینی دارویی گیاهی. داروها می تواند فعال و آغاز سیستم خود تعمیر سلول های ذاتی کلیه، ترویج بازسازی و تمایز سلول های خود، بازسازی ساختار گلومرول، و به دست آوردن مجدد تابع فیلتراسیون گلومرولی. سلول های اپی تلیالی توبولار کلیوی تعمیر توابع می توانید تحلیل توبول های کلیوی بهبود و تنظیم تعادل اسید و باز و الکترولیت پس از آن بهبود کل عملکرد کلیه ها.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که همه چیز ممکن است برای جلوگیری از پیوند دیالیز و کلیه انجام دهد. هر گونه سؤال، درخواست صحبت با پزشکان ما آنلاین و یا یک پیام زیر را ترک کنند.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1835.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: